JBL

null null

Details
Variations
kr 1.790,001790.0 styck kr 2.800,00 Spara 36%
Product Actions
Add to cart options

Search Result For ""

JBL® Everest™ Elite 700 is rated 4.0 out of 5 by 2.
Rated 5 out of 5 by from Fantastik bra Bland de bästa köpen jag gjort. Få andra hörlurar är så bra.
Date published: 2017-06-25
Rated 3 out of 5 by from Ljudet ok, funktioner lite jasså Ja jag vet, man ska provlyssna själv, men jag köpte den här över nätet för två veckor sen baserat på recensioner och namnet. Kvalitetskänslan är hög i material och grejerna känns solida. Ljudet har inte gjort mig besviken, kräver lite volym för att lyfta fram nyanser men annars bra balanserat och neutralt. Men måste de brusa så mycket? Mina försök att hitta den annonserade appen med inställningar som equalizer och inställningar för just bullerdämpningen verkar inte finnas. Supportkontakten sa att jag hamnat i fel support och försök igen. Dessutom hittar jag inte ett läge där bygeln sitter bekvämt under längre lyssnande, det klämmer till upptill trots att kåporna är utdragna till max. Därav det lägre betyget!
Date published: 2017-11-21
  • y_2018, m_12, d_14, h_20
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.9
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_2
  • loc_sv_SE, sid_everest700elite, prod, sort_[SortEntry(order=RATING, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_jbl

Mina hörlurar är 3 månader gamla och nu går det inte att ladda dom. Vad har hänt?

Asked by: Micke Andersson
Hej! Prova att ladda hörlurarna med en annan micro USB sladd och laddare och låt dem ladda i 2-3 timmar och sedan kolla om problemet kvarstår. Lampan borde lysa rött medan hörlurarna laddar om den inte gör det betyder det att hörlurarna inte får ström. Om problemet kvarstår rekommenderar vi at du kontaktar oss direkt angående detta problem på customer.support@harman.com och vi borde kunna hjälpa vidare.
Answered by: Victor1
Date published: 2017-12-02

Hej! Jag kan inte hitta mina hörlurar via bluetooth. Jag har laddat dom, startat om telefonen. Vad ska man göra? Hälsningar Marcus

Asked by: Marcus K
Hej. Vi hänvisar er till att kontakta vår kundtjänst för ytterligare hjälp med dina hörlurar och Bluetooth-parning. Vänligen följ länken längst upp på denna sida.
Answered by: Alexander R
Date published: 2017-12-13

Hej! Mitt barnbarn har lånat mina hörlurar och nu när jag skall använda dem är det tyst i vänster hörlur trots att jag försöker kalibrera lurarna. Vad göra?

Asked by: Daal
Jag hänvisar dig att kontakta vår kundtjänst direkt, som hjälper dig med felsökning, genom att fylla i kontaktformuläret högst upp på denna sida.
Answered by: Alexander R
Date published: 2018-05-16

Hej!  Stödjer dessa hörlurar, JBL Everest Elite 700, AptX? 

Asked by: Martin77
Hej! Nej de stödjer inte AptX.
Answered by: JBL Support
Date published: 2017-12-02

I appen och "settings"- "Update Device" står det att man skall gå vidare till www.jbl.com/app   Har gjort det men hittar inte någon "update"- länk. Vad skall jag leta ?

Asked by: Prussiluskan
Om du har en Everest produkt så prova gå in här, det funkar för mig. http://www.jbl.com/everest-app.html
Answered by: Mirage
Date published: 2018-07-30

Går det att använda hörlurarna till skype samtal?

Asked by: jaha
Hej! Dessa hörlurar var inte utformade för Skype så vi inte kan garantera kompatibiliteten. På Skypes hemsida rekommenderas andra hörlurar som är särskilt utformade för Skype samtal.
Answered by: Victor1
Date published: 2017-12-02
  • y_2018, m_12, d_14, h_20CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.9
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_6
  • loc_sv_SE, sid_everest700elite, prod, sort_[SortEntry(order=NUM_ANSWERS, direction=DESCENDING)]
  • clientName_jbl
Utbytande